L’outsourcing per a hotels o externalització de serveis és un procés orientat a companyies que prefereixen o decideixen contractar serveis a una altra empresa externa perquè es faci càrrec de part de la seva activitat.

 

Per què implantar l’outsourcing en hotels?

El sector de l’hoteleria és un dels que acostuma a implantar més aquesta pràctica i es beneficia de l’externalització. És un servei que ofereix diferents avantatges tant a nivell econòmic com operatiu i estratègic a les companyies que ho incorporen.

Quan parlem d’hotels ens adonem del canviant i potent que és aquest sector. Depèn d’aspectes com el turisme i l’estacionalitat, i moltes vegades es veu afectat per aspectes aliens a ell com a tendències socials del moment (popularitat o no de la seva ubicació, situació politicosocial, etc.).

Per això, un servei d’outsourcing per a hotels que s’adapti a les necessitats de cada moment pot ser una bona solució, perquè ofereix la possibilitat de comptar amb persones especialitzades en determinades àrees (neteja, cambrers d’habitacions…) que permetran al client dedicar-se de forma específica al desenvolupament estratègic del seu negoci, que no és altre que l’allotjament.

Outsourcing hotels

Personal de neteja en un establiment hoteler

 

Avantatges de l’externalització de serveis al sector hoteler

Quan treballem per a hotels ens assegurem d’aportar valor afegit i facilitar la gestió del dia a dia. Som especialistes en externalització de personal qualificat per a hoteleria i posem focus a l’assistència ràpida i 24/7 per oferir sempre la màxima disponibilitat.

A més, comptem amb personal amb més d’1 any d’experiència que permetrà als/les governants/tes tenir més temps útil per a poder fer la seva tasca de supervisió principal.

A més, l’outsourcing permet personalitzar els serveis segons la necessitat de cada client. Tanmateix, aporta altres avantatges com la rendibilitat, ja que es maximitzen l’optimització de costos, de fixos a variables segons l’ocupació, i professionalitat en seleccionar perfils especialitzats del sector hoteler. D’aquesta manera, les companyies es poden centrar en la seva competitivitat, la diferenciació o altres aspectes importants del seu negoci.

Outsourcing hotels

Professionals de la neteja pel sector hoteler

º

Quins aspectes són rellevants a l’outsourcing per a hotels?

També és important tenir en compte que, a nivell general, en un servei d’outsourcing per a hotels, i per tal d’optimitzar la feina, és important comptar amb:

  • Informe de processos de les activitats
  • Seguiment exhaustiu del servei
  • Estat de situació i propostes de millora hard i soft
  • Full de ruta per a l’aplicació de millores
  • Direcció i lideratge de la unitat de negoci
  • Els/les governants/es estan alliberats
  • Dimensionament de la plantilla
  • Selecció de personal amb experiència
  • Gran capacitat resolutiva

A TQ Serveis som experts acompanyant hotels al seu dia a dia i comptem amb una àmplia diversitat de perfils de personal de neteja. A més, comptem dins del nostre grup amb la possibilitat d’oferir cambrers/cambreres d’habitacions per temporades, governants/governantes, cambrers/es, cuiners/res, assistents de cuina, entre d’altres.

No t’ho pensis més! Contacta amb nosaltres i parlem de les necessitats del teu negoci!

 

Comparteix aquesta història, tria la teva plataforma!