L’outsourcing per a hotels o externalització de serveis és un procés orientat a companyies que prefereixen o decideixen contractar serveis a una altra empresa externa perquè es faci càrrec de part de la seva activitat.
Per què implantar l’outsourcing en hotels?
El sector de l’hoteleria és un dels que acostuma a implantar més aquesta pràctica i es beneficia de l’externalització. És un servei que ofereix diferents avantatges tant a nivell econòmic com operatiu i estratègic a les companyies que ho incorporen.
Quan parlem d’hotels ens adonem del canviant i potent que és aquest sector. Depèn d’aspectes com el turisme i l’estacionalitat, i moltes vegades es veu afectat per aspectes aliens a ell com a tendències socials del moment (popularitat o no de la seva ubicació, situació politicosocial, etc.).
Per això, un servei d’outsourcing per a hotels que s’adapti a les necessitats de cada moment pot ser una bona solució, perquè ofereix la possibilitat de comptar amb persones especialitzades en determinades àrees (neteja, cambrers d’habitacions…) que permetran al client dedicar-se de forma específica al desenvolupament estratègic del seu negoci, que no és altre que l’allotjament.
Avantatges de l’externalització de serveis al sector hoteler
Quan treballem per a hotels ens assegurem d’aportar valor afegit i facilitar la gestió del dia a dia. Som especialistes en externalització de personal qualificat per a hoteleria i posem focus a l’assistència ràpida i 24/7 per oferir sempre la màxima disponibilitat.
A més, comptem amb personal amb més d’1 any d’experiència que permetrà als/les governants/tes tenir més temps útil per a poder fer la seva tasca de supervisió principal.
A més, l’outsourcing permet personalitzar els serveis segons la necessitat de cada client. Tanmateix, aporta altres avantatges com la rendibilitat, ja que es maximitzen l’optimització de costos, de fixos a variables segons l’ocupació, i professionalitat en seleccionar perfils especialitzats del sector hoteler. D’aquesta manera, les companyies es poden centrar en la seva competitivitat, la diferenciació o altres aspectes importants del seu negoci.
º
Quins aspectes són rellevants a l’outsourcing per a hotels?
També és important tenir en compte que, a nivell general, en un servei d’outsourcing per a hotels, i per tal d’optimitzar la feina, és important comptar amb:
- Informe de processos de les activitats
- Seguiment exhaustiu del servei
- Estat de situació i propostes de millora hard i soft
- Full de ruta per a l’aplicació de millores
- Direcció i lideratge de la unitat de negoci
- Els/les governants/es estan alliberats
- Dimensionament de la plantilla
- Selecció de personal amb experiència
- Gran capacitat resolutiva
A TQ Serveis som experts acompanyant hotels al seu dia a dia i comptem amb una àmplia diversitat de perfils de personal de neteja. A més, comptem dins del nostre grup amb la possibilitat d’oferir cambrers/cambreres d’habitacions per temporades, governants/governantes, cambrers/es, cuiners/res, assistents de cuina, entre d’altres.
No t’ho pensis més! Contacta amb nosaltres i parlem de les necessitats del teu negoci!